mandag den 16. december 2013

Cloudcake worldwide emporium

Så er endnu et punkt blevet streget på den meget [meget] lange to-do-liste, hvis fuldførelse uundgåeligt vil medføre absolut verdensdominans på hårpyntsfronten.
Cloudcake har nemlig nu sin helt egen online-butik, hvor alle herlighederne kan købes.

DET ER EDDERMANEME STORT!!

Adressen? Jamen den er da www.cloudcake.dk og lige om lidt peger min hårpynts-fane her på bloggen også derhen.

Jeg har rigtigt rigtigt længe været på jagt efter et shopsystem som jeg kunne bruge.
Som både havde et fedt og professionelt design, var nem at bruge og ikke kostede en bondegård.
Og som fungerer på både tablet og mobil ikke mindst.
Og som jeg i teorien kan styre udelukkende fra min iPhone.
Ah, det er najs at kunne sidde i toget på vej på det rigtige arbejde og lige klare sidegeschæften.
Så jeg kan varmt anbefale Shopify som jeg har brugt til min butik.

Så nu er jeg snart fuldbefaren i DNS-ændringer, metatags, adwords, analytics, verifikation af domæner og watnot.

Ah well, hop gerne ind og kig. Jeg roder og rokerer stadig, men der begynder efterhånden at være godt med fyld på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar