onsdag den 15. juni 2011

Give-Away

Så, nu springer jeg sgu ud i det og krydser fingre for at der faktisk er nogen derude, der har lyst til at være med.


Så i anledning af:
...... absolut ingenting af betydning


(andet end at jeg er vildt nysgerrig efter hvor meget sådan en give-away her kan give af trafik.(jaja, lortet anledning, men jeg arbejder jo altså med markedsføring til daglig, så lidt fagnørdet har jeg lov til at være)


så udlodder jeg hermed hele tre præmier:


1.præmie: Frit valg på alle hylder i min Amiobiks for 300 kroner
2.præmie: Frit valg på alle hylder i min Amiobiks for 200 kroner
3.præmie: Frit valg på alle hylder i min Amiobiks for 100 kroner


Reglerne kender I, men vi tager dem lige een gang til for de udfordrede:


** En kommentar på bloggen = 1 lod
** Kommentar + fast læser herinde (gælder både nye og gamle)= 2 lodder
** Kommentar + fast læser + link til give away'en på din egen blog= 3 lodder


Skriv meget gerne hvor mange lodder du deltager med - og din e-mail, hvis du ikke har en blog


Vinderne udtrækkes d. 15 juli




91 kommentarer:

  1. Jeg prøver lige igen. Jeg vil gerne deltage med to lodder. Dine smykker ser flotte ud på billeder, det kunne være skønt at eje nogen

    SvarSlet
  2. Jeg er helt sikkert med. Jeg snupper alle 3 lodder og krydser fingrer:-)

    SvarSlet
  3. 2 lodder - er nemlig svært glad for mine øreringe :-) Mette

    SvarSlet
  4. 2 lodder, tak - haps haps...

    SvarSlet
  5. okay okay okay - Jeg SKAL være med! Sikke nogle lækre farverige ting du har! jeg må da prøve lykken! Jeg snupper 3 lodder og håber på det bedste :)

    Kh Sarh

    SvarSlet
  6. Ja tak, jeg vil meget gerne være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  7. Jeg er da med på 2 lodder;o)

    SvarSlet
  8. De er jo fuldstændige fantastiske dine smykker, den her er jeg da bare nød til at vinde:)
    Smider frisk 3 lodder i puljen og krydser mine små fedtet fingre:)

    SvarSlet
  9. uh jeg vil gerne være med, lækre farver i de smykker :)
    er med på 2 lodder

    SvarSlet
  10. Stik mig 2 lodder - dagpengene lurer lige om hjørnet, så jeg er nødt til at satse på at vinde de fine sager i stedet for at købe :)

    SvarSlet
  11. Ej en giveaway er jo en herlig ting for så bliver man lokket ind på en blog som din og ender jo nok med at blive hængende ;-)
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder!

    SvarSlet
  12. Sikke nogle lækre smykker:-) Også to lodder til mig, tak.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  13. Ja da - er med på 3 lodder!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  14. jeg er med
    En kommentar på bloggen = 1 lod

    din og flere give aways her


    http://dkgiveaway.blogspot.com/2011/06/give-away_5402.html

    SvarSlet
  15. Wauw en lækker præmie.
    Jeg er med på 3 lodder tak.
    Hilsen
    Lene

    SvarSlet
  16. Aii nogen hyggelige smykker du laver -s- Jeg hopper i med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  17. Det var da en dejlig give away - 2 lodder (ny fast læser)

    SvarSlet
  18. jeg vil gerne være med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  19. Skønne smykker. Får mig til at tænke på Frida Kahlo og hendes farverige personlighed. Er med på tre lodder og krydser big time fingre. Mvh Louise

    SvarSlet
  20. Total dejlige smykker, så skynder mig at hoppe på med 2 lodder...

    Glæder mig til at følge din blog :-)

    SvarSlet
  21. Jeg trekker 1 lykkelodd! :)
    klem

    SvarSlet
  22. jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder :D

    SvarSlet
  23. Flotte farverige smykker - jeg er med på 2 lodder.
    enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  25. Birdie

    Jeg er da med i dit farverige univers nu..Og jeg vil meget gerne være med som fast læser..+ denne kommentar er jeg med på 2 lodder..

    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  26. Ej, hvor fed en give away. Et lod i tromlen!

    KH Betty

    SvarSlet
  27. Jaaaaaah - LÆKKER give away!! Jeg dribler lige med 2 lodder!!
    Ha' en superfantastisk dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  28. Nøj nøj nøj hvor en skøn give away - jeg vil meget gerne være med på 2 lodder - Krydser alt hvad krydses kan :-)

    Kh.

    SvarSlet
  29. Hej.Spændende og anderledes.
    Gerne med på et lod.
    KH Kirsten
    klykke@tdcadsl.dk

    SvarSlet
  30. jeg vil gerne deltage med 3 lodder - sikke skønne farver!

    SvarSlet
  31. Dejlig farve strålende smykke!
    Jeg vil gerne være med!
    Gerne med 3 lodder

    SvarSlet
  32. Hvor er det sommer-fantastisk-flot!
    Jeg deltager med 2 lodder.
    Mange hilsner
    Camilla

    SvarSlet
  33. Jeg snupper 3 lodder. Det er nogle skønne smykker du laver og det bliver svært at vælge hvis jeg skulle være en af de heldige :-)

    Blogger driller og vil ikke lavde mig logge på, så du får lige min blog: www.strikogstorm.blogspot.com og min mail: frk.storm@gmail.com

    KH Britta

    SvarSlet
  34. Wauu, fine ting. Jeg må være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  35. Uha en dejlig sommergiveaway - jeg er med på 2 lodder - elsker dine finurlige smykker :)

    KH Pialouise

    SvarSlet
  36. Jeg hopper i med 1 lod

    maja-louise
    m-lhc@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Nøj hvor flot...jeg er klart med på 3 lodder:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  38. Jeg må nøjes med et lod, for den vil ikke oprette mig som fast læser
    Vh kristina

    SvarSlet
  39. Ih dog nu lykkedes det, så jeg napper et ekstra lod som fast læser :)
    Vh kristina

    SvarSlet
  40. 3 lodder herfra :)
    http://monster-mor.blogspot.com/

    SvarSlet
  41. Jeg deltager med 3 lodder :D

    Kh Julie

    SvarSlet
  42. Hej,
    mange farverige smykker,I like that! ;)
    1 lodd til mig,tak!

    SvarSlet
  43. Hvor er de fine!
    Jeg deltager med 2 lodder...

    SvarSlet
  44. Jeg skal da være med: 3 lodder

    SvarSlet
  45. Lækker Give-away...
    Er med på 2 lodder...
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  46. Hej har faktisk beundret dine smukke smykker inde på amio(har du mon også kigget på min butik der inde?!?) så jeg skal ihvert fald være med med 3 lodder :D

    SvarSlet
  47. Jeg er viiiild med din Amiobiks og smider 2 lodder i puljen..Krydser fingre..;=)
    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  48. Ja det er ærlig talt fascinerende hvordan man får folk forbi ens blog ;)
    Jeg er frisk på 3 lodder - eller i hvert fald har jeg lagt et link ind på min blogs link samling
    ;)

    SvarSlet
  49. Jeg er da helt sikkert med, det er efterhånden længe siden jeg har deltaget i noget i blogverden. så det skal da være mig en glæde.

    jeg er på 3 lodder :)

    Kh sara

    SvarSlet
  50. Jeg vil helt sikkert gerne være med.
    2 lodder tak :)

    SvarSlet
  51. Skøn give away.. Vil gerne deltage med 3 gode lodder ;) :D

    SvarSlet
  52. Ja, du ved jo, jeg elsker dine ting;) Jeg er med på to lodder:)

    SvarSlet
  53. Jeg er helt sikkert med :) Elsker farver, så det er jo lige fantastisk til mig :) Jeg putter 3 lodder i puljen. Klem fra Dorte

    SvarSlet
  54. 2 lodder til mig og krydsede fingre. Fede smykker!

    SvarSlet
  55. haha en give away kan give meget trafik! især når det er så fine præmier!! jeg er på 3 lodder ;)
    Mvh Elisabeth
    www.muabi.dk

    SvarSlet
  56. 2 lykkelodd til Norge, takk =))

    Mvh Siv

    SvarSlet
  57. Vil meget gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  58. Deltager med glæde og tak med tre lodder! Noget pink!! Hi!!

    SvarSlet
  59. Så snupper jeg da gerne 3 lodder :)

    SvarSlet
  60. Jeg er med på 2 lodder :)

    Rebecca SMC
    rebeccasofie@hotmail.com
    rebeccasofiemester.blogspot.com

    SvarSlet
  61. Jag är en ny följare från Sverige, tar gärna två lotter.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg snupper 2 lodder...flotte ting du laver.
    SommerSMIL fra Gitte

    SvarSlet
  63. Jeg er med på 2 lodder :)
    Ha en skøn sommer - glæder mig til at følge din blog :)
    Kh
    Nadia

    SvarSlet
  64. 2 lodder til mig :) Dejlig blog.

    SvarSlet
  65. Jeg snupper lige et enkelt lod :)
    og linker samtidig til din giveaway her:
    http://giveawaysdk.blogspot.com/

    SvarSlet
  66. Ja her må jeg også være med - to lodder tak :o)

    SvarSlet
  67. Jeg er vild med dine smykker og vil virkelig gerne vinde!
    sfokdahl@gmail.com

    SvarSlet
  68. Fantastisk ide:)
    Jeg har også 2 lodder!

    (malinsofie@gmail.com)

    SvarSlet
  69. Lækker give-away.. 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  70. Lækker blog..... jeg er med på 2 lodder...

    god dag... :o)

    SvarSlet
  71. Super blog, super give away :0)
    2 lodder til mig tak... :0)

    SvarSlet
  72. Så snupper jeg da også lige 3 lodder med på vejen - meget snart med link fra bloggen :-)

    SvarSlet
  73. Very nice gift, I hope for the best.
    1 lod
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  74. Super give away, jeg vil gerne være med, med 3 lodder

    SvarSlet
  75. Uh hvor en fed give-away, jeg hopper med på legen, og deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  76. 3 lodder tak :-) super fine ting, som jeg gerne vil udsmykke mig med.

    Med venlig hilsen
    Mette (Metunda universe)

    SvarSlet
  77. Vil rigtig gerne være med med to lodder :o)

    SvarSlet
  78. 2 lodder tak - jeg vil gerne være med

    SvarSlet
  79. Hov nu kan jeg linke... så jeg er med på 3 lodder i stedet for 2... :o)

    SvarSlet
  80. Jeg er med med 3 lodder
    Ina:)

    SvarSlet
  81. Så deltager jeg da også lige ;D
    med 2 lodder. Kommentar + google follow

    //Stine - stine-susNO@SPAMhotmail.com (NOSPAM, skal selvfølgelig fjernes når emailen sendes]

    SvarSlet
  82. Sikke en masse kommentarer - men jeg prøver lykken og smider 3 lodder! :)

    SvarSlet
  83. Jeg hopper også med på tre lodder :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet