tirsdag den 7. juni 2011

Never underestimate the 'cuteness'-factor

For nogle måneder siden deltog jeg i Køge Bugt Kunstforenings Forårsudstiling med mine smykker og en masse indkøbsnet.
Min 'bod' syntes jeg selv var ganske fin og dejlig farverig at se på. Og midt i den sad Naja og lavede smykker som hun solgte - og her kommer overskriften i spil: for der var ingen over 50, der kunne stå for hende, som hun sad der og var flittig...og sød...og damn cute.
Og det var sgudde ligefør at hun solgte for mere end mig.






For et par timer siden ringede min telefon så. Det var en rigtig sød dame fra Greve Menighedsråd, der gerne ville invitere mig til at udstille på deres kulturweekend i November. Jeg kunne godt huske, at der havde været nogen forbi på føromtalte forårsudstilling og bedt om mit telefonnummer - men havde helt ærligt glemt alt om det.
.........og efter at hun havde givet mig alle de praktiske oplysninger, kom den så:'Og du må altså meget gerne tage din søde datter med. Vi syntes jo altså allesammen at hun var så fortryllende som hun sad der ved siden af og arbejdede'

Så nu tænker jeg at jeg da også skal have sat Bertram i sving. De to i kombination er dødeligt charmerende - og vi kommer til at tjene styrtende....







1 kommentar:

  1. Ha ha du behøver jo slet ikke at vinde de mange millioner i Lotto! Børnearbejde er vejen frem!

    SvarSlet