lørdag den 11. juni 2011

9.3 millioner kroner

9.3 millioner kroner. 9.300.000 rare skejsere vandt jeg i Lotto!
.......desværre er der bare lige den detalje at det var ca. kl 04 forleden nat og da vækkeuret kimede et par timer senere var jeg lige så meget på røven som altid.
Men min drøm fik mig til at gå og filosofere lidt over hvad jeg egentligt ville bruge pengene til, hvis det nu viser sig at jeg faktisk er den nye Cassandra og kan forudsige fremtiden.(På den anden side er det måske ikke så fedt, hvis det er rigtigt, for så har I altså noget af en spøjs fremtid i vente. Jeg har de absolut mest syrede drømme)
Anyway - det allerallerførste jeg tænkte var, at jeg ville sige op lige på stedet. Og det er da lidt tankevækkende. At det første jeg ønsker mig, er at komme væk fra mit job. At hvis jeg kunne få lige hvad jeg ville material-wise, så var det frihed fra at være nødt til at gå på arbejde og tjene penge.
Havde jeg råd, så ville jeg meget meget hellere sidde hele dagen og nørkle med det her:


Og så ville jeg forøvrigt tage min familie ud og se verden, købe drømmehuset og tage på den vildeste shoppingtur i New York - naturligvis:-)

Hvad ville du gøre hvis du vandt 9.3 millioner?

6 kommentarer:

  1. Åh ja, for helvede, kunne man da bare vinde nogle millioner! Jeg ville også sige op aldeles omgående. Og så ville jeg give min søster den første million og for resten ville jeg købe en ny bil, en lille lejlighed i Berlin, holde fri nogle måneder og derefter åbne en lille uhøjtidelig kaffe-kage-bar/smykke-brugskunst-lækkerier-biks, rejse igennem og få ung pige i huset. En der er rigtig god til at lave mad.

    Det bli'r en sand fest. Jeg tror, jeg vil til at spille lotto.

    SvarSlet
  2. Sige op og det med det vuns.
    Tror jeg vil købe en gammel bil og en retro campingvogn og cruise lidt rundt i Europa - eller måske en topmoderne lækker og stor autocamper - sådan en der har en lille bil i bagagerummet. Betale mig fra at lave mad. Åbne en lille butik, med børnetøj og diller daller eller måske en cupcake fabrik ??? Tror lige jeg skal have tjekket min kupon

    SvarSlet
  3. Jeg ville skynde mig at blive gravid, sige op, blogge mere, give alle mine venner vilde gaver og rejse lidt, med mand og unger(-;

    SvarSlet
  4. Uh, en masse gode bud.
    Heidi: jeg er helt med på den med en ung pige. Hun skal bare i mit tilfælde være ualmindeligt glad for at rydde op og gøre rent(og jeg ville også ende med at give en del til min søster)
    Morslille: Jeg tro godt jeg har set den der autocamper i det der bilprogram. Men det var vist med en porsche i bagagerummet, så det kan sgu nok ikke klares for sølle 9 millioner.
    Superheltemor: Ja, med en pæn slat på bankbogen ville det måske være overskueligt at have et fodboldhold - så kunne man betale nogen for at tage al det praktiske.
    Krams: Det ville godt nok være den sejeste vildeste 24 karats forgyldte kummefryser of all times(Griner)

    SvarSlet
  5. Autocamperen så jeg i morgen tv, det var ikke en Porshe, men en Smart den havde bagi. Da de skulle vise den frem sprang rebet og den trillede fra dem, ret sjovt. Jeg har tænkt lidt over det i nat, jeg tror bare jeg lejer den et par måneder, da jeg har det med at forkæle min omgangskreds og så får 9 mill. hurtigt ben at gå på. Hvor mange penge skal man mon gemme for at slippe for at arbejde?

    SvarSlet