fredag den 17. juni 2011

Cirkusballetpigestrutskørtskjole

At Naja er en minifashionista med sin helt egen stil skal der ikke herske tvivl om. Og hvis hun har fået noget tøj, som hun ikke kan lide, så går hun ikke i det. Basta.
Når sådan et stædigt lille miniaturemodedyr kombineres med en mor, der syr tøj, så kommer skabet hurtig til at bugne af enormt mange ubrugte kjoler. På stående fod kan jeg i hvert tilfælde komme i tanke om fire kjoler som hun kun har haft på een gang. Suk
Men fejlen ligger jo hos mig. Jeg får en idé til en kjole, som jeg synes vil være skøn til Naja. Jeg glemmer bare at tage højde for den ovennævnte stædighed og klart definerede smag.
Så denne gang skulle det være anderledes. Najsen skulle have en kjole, som var præcis hendes smag:
Så hermed præsenteres cirkusballetpigestrutskørtskjolen med halterneck, stram overdel og knald på farverne.
Overdelen sidder mega grimt og der er vist et par løse tråde. Men smilet siger vist det hele?


Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar