mandag den 10. maj 2010

Hvor begynder man mon?

Aaaargh. Endnu en krea-blok. Endnu en småbarnsmor med et fleksibelt job med oceaner af tid til liiige at smide lidt klude i Libertystof sammen til en lille tunika. Bosiddende i et lille shabby chikt hus med pæretræer og hjemmeplantede tomater, som laves til den lækreste relish om efteråret.

..........Og så ikke alligevel. (Ikke at jeg på nogen måde har et problem med hverken Liberty stof eller pæretræer(sådan et har jeg faktisk) )
Jeg bor i Brøndby Strand. Hvis du tænker grim, trøstesløs beton-ghetto med et moderat kriminalitetsproblem, så er du faktisk flink.Så nej, den her blog kommer ikke til at vise stemningsmættede billeder af åbne vidder og skønt landliv. Den kommer heller ikke til at vise lækre små cupcakes, som jeg lige har bagt. For jeg laver helst ikke mad (altså, jeg kan godt. Jeg gider bare ikke)
Til gengæld så kommer den her blog til at indeholde en masse billeder af mine netfund. Jeg er nemlig stofmisbruger, kreaholiker og bidt af en gal shopper. E-bay, Etsy, udenlandske stofbutikker og andet besøges jævnligt. Og en gang imellem lykkes det mig faktisk også at finde tid til at få noget ud af alle mine fund(altså andet end at sidde og ae dem)
Så velkommen, hvem du nu er:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar