onsdag den 23. juni 2010

Jeg ææææææælsker farver

Sitrende pink, saftig grøn, svulmende rød, favnende blå.
...Farver. Jeg kan simpelthen ikke leve uden, hvilket både mit tøjskab, hjem, kreative sysler og ikke mindst smålingernes påklædning vidner om.
Undertiden prøver jeg at gøre min garderobe liiiidt mere klassisk og liiiidt mindre gøjl, gak og spræl.Og jeg har da efterhånden også et par sorte key-items som modebladene så mundret kalder det. Sorte sager, der er absolut geniale til de dage hvor man har brug for lidt extra rygrad eller bare for at vide at der intet kan udsættes på påklædningen. Men ellers så er der dømt farver over hele linien. Og kaster man et blik på smålingernes tøj, så tror jeg lige netop at Naja kan svinge sig op på et par sorte gamager og en sort t-shirt. Og bertram har vist en enkelt sort bluse - som er nedarvet. Og behøver jeg at nævne at beige slet ikke for lov at komme inden for døren. Beige er cirka ligeså velkommen som nedgroede tånegle og Jehovas vidner.

Og så rablede jeg da ellers lige der ud af. Egentligt skulle jeg bar vise den søde kjole jeg fik frembragt til Naja og lidt fine farver fra min stue:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar