fredag den 6. august 2010

Amio - så har jeg åbnet butik

Jeg er, med min families ord, en uforbederlig projektmager. Jeg udtænker i omegnen af 20 koncepter og projekter om dagen - starter op på de tre af dem og bruger oceaner af tid på at planlægge, researche etc. Og så strander de som regel et eller andet sted i projekt-limbo. Ofte fordi jeg ikke helt har gennemtænkt hvad jeg egentligt skal bruge det til. Som for eksempel da jeg faldt over de fineste vintage'cabochons' på Etsy. (Cabochons er perler/dimser der har en flad bagside, så de kan limes på ørestikker/kort/etc)De var så fine og jeg kunne også få en hel æske af de fineste små vintagecabochons:

Så jeg købte dem selvfølgeligt(inkl. tre ruller vintageblonde, som jeg for alvor ikke aner hvad jeg skal bruge til OK, jeg begynder at indse at jeg måske har et lillebitte problem her :-) )
Min nyindkøbte skat ankom og det var præcist lige så fint som jeg havde forventet.....men hvad dælen skulle jeg egentligt bruge det til?
Ørestikker blev indkøbt i panduro og limet bag på nogle af perlerne. Og tadaaa, nu havde jeg så adskillige par yndige øreringe...problemet var bare at der jo altså var tre ens par af hver. Og jeg har kun to ører.



Og hvad er så pointen med historien, tænker du. Jo, pointen er at der er kommet et sted, hvor sådan nogle som mig kan sælge alt det kreative, som vi ikke kan lade være med at lave.
Det er mit nye yndlingsbrowse-og-drømme-og-blive-inspireret-sted. nemlig amio.dk
Nu har jeg måske lidt forspring it-mæssigt i forhold til de fleste, men det er altså virkeligt super brugervenligt at oprette butik der -og jeg blev endda ringet op og tilbudt hjælp med det hele og budt velkommen og alt.
Så hvad venter du på- skynd dig ind og kig


Ingen kommentarer:

Send en kommentar