torsdag den 26. august 2010

AMIO amore: pigekjoler og drengekluns

Hver gang jeg klikker mig rundt på Amio bliver jeg så imponeret over hvor mange fine ting der er -og hvor gennemført unikt meget af det er. Denne uges favoritter er kjoler til minifurien og sejt tøj til terroristen, der æææælsker tøj med biler på.
Fra venstre mod højre:
Den fineste kjole med applikationer fra Brumlebi
Kimono-lignende kjole med sommerfugl på ryggen fra Blueberry Milk by U
Den kan man da kun blive i godt humør af, den her kjole fra Bettekun
Så sejt stof og en model man ikke ser så tit til børn fra Groovybaby
Det fedeste tryk jeg længe har set(og det er fundet på ebay, nu skal jeg bare lige give mig selv lov til at købe det) fra Viggehønen
Den minder lidt om en Smaabørnskjole minifurien har - men er bare så meget finere fra Snublefod 
Smækbukser med bil. De er da for fede. Fra judys-kids.com 
Den her ville jeg også gerne have til mig selv. Den fedeste retroskjorte fra  Marapytta
Bløde bukser -og så med en helikopter. What's not to like? Fra Mixed

2 kommentarer:

  1. Hej Line

    Tak for den fine kommentar om min kjole og linket til min hjemmeside :o).
    Det er da en rigtig hyggelig blog du har her - har straks meldt mig som fast læser :o). Min blog hedder - gæt en gang - bettekun.blogspot.com. Kig forbi :o).
    ha' en god dag!

    SvarSlet
  2. Åh, sikke nogle skønne ting!! :) Må ind og lure noget mere på Amio, men jeg skal altså ikke købe noget.... yeah right! ;)

    SvarSlet