søndag den 15. august 2010

Lidt øjenguf og to færdige projekter


-Den pink nederdel er en 'upcycled' voksennederdel fra 70'erne(For de uindviede..og mig for to dage siden, så er upcycled den nye betegnelse for genbrugt og omsyet tøj. Ikke recycled. UPcycled......hvorfor er jeg bare helt 100 på at det er et amerikansk opfundet ord)
-Lampen er genbrugsfund -25 kr og var stadig i originalindpakning. Er nu den glade ejer af sådan to og en mand, der er lidt smånervøs for, at jeg pønser på at sætte dem op i stuen.
- Pigen er Naja, drengen er Bertram og overskægget er Nutella.
-Kjolen er et andet!! færdigt projekt(yep, er stadig lidt i chok over to F.Æ.R.D.I.G.E projekter)Stoffet er det fineste håndtrykte bomuld som min mor var så betænksom at bringe hjem fra Indien til mig. Den er pyntet med tre YoYo's og knapper fra samlingen.
Broderierne er genbrugsfund - som går en fremtid som 'omskårne' i møde (altså, bare som puder ik'.)
-Og neglene. Suk. Neglene. Det er SÅ grimt at være misundelig på sin fireårige, men da hun kom hjem fra besøg hos moster med de fineste negle, så blev mor en liiille bitte smule grøn. Og skrev straks neglelak på ønskeseddelen
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar