tirsdag den 31. august 2010

Cloth-kits - Guds gave til de sy-udfordrede

Kender du det engelske Cloth-kit?
Hvis ikke, så skynd dig ind og kigge på deres side. De laver nemlig sy-kits, der bliver til de fineste og mest gennemførte sæt til ungerne.(Altså, se bare smækbukserne, de er da bare alt for skønne. Og kjolerne har det helt rigtige retro-look, synes jeg.)
Jeg stiftede selv bekendtskab med dem for godt et år siden, da jeg stadig var ret grøn til at sy(Røv-dårlig faktisk). Men deres sy-kit er super-nemme og forklaringen er til at forstå ...selv på engelsk.
Og resultatet blev en kjole, som alle troede var købt i butikkerne ...alle detaljer var bare gennemførte. Og jeg fik mod på at sy mere.
De har også en masse fine stoffer, Liberty eksempelvis, de skønneste dukker, man selv kan sy og de fedeste broderisæt. Jeg investerede selv i 'Kiss'-puden sidste år.....og satser stærkt på at blive færdig engang i år 2020
Nå ja -og så er de også billige i fragt. Uanset hvor meget du køber koster det 9 pund(ca. 81 kroner)
Og de har altså noget rigtigt rigtigt fint stof også(jaja, det har jeg nævnt, men stof som det her til venstre, til 45 kroner! meteren må man godt nævne to gange)
Og ja, jeg har lige bestilt både kjolekit, stoffer i lange baner og de smukke regnbuebånd
Og undskyld mig så lige. jeg skal lige hente en klud til alt mit savl.

1 kommentar:

  1. Sååååååååååååå nice! Ja, jeg tænker jo straks på det indlæg jeg lige har lavet om Alt om Håndarbejde fra 70'erne - de var altså bare gode til den slags 'lave gærdere' dengang. Fedt at man kan gøre tingene lidt nemmere - bare engang imellem! :-D
    Cool link - tror måske nok jeg kommer til at bruge en skilling eller to dér!
    Kh. Jane

    SvarSlet