tirsdag den 17. august 2010

Postmand, postmand bring mig en pakke

I dag lå der en pakke med det fineste sengetøj som jeg har købt af hende her i hendes Amio-shop, som kan findes her.
Jeg forelskede mig på stedet i de fine grønne farver og den lille løve - så nu håber jeg bare at Sofus, som skal have det i navnefest-gave bliver lige så glad(eller i hvert tilfælde hans mor)
Og søde Mette havde endda også lagt den sødeste lille ugle med i pakken, som blev adopteret på stedet af minifurien, der var pænt pissed over at:
A)Pakken var ikke til hende.
B) Pakken var ikke til hende
C) Pakken var ikke til hende og nej, hun måtte ikke bruge sengetøjet til at lege 'jorden er giftig'.

1 kommentar:

  1. Øv altså hvor er det os bare tarveligt, når der nu dumper en pakke ind af døren, at den så ikke er til minimodellen og bagefter må man heller ikke lege med den... hhmmm, kedeligt -gg- (et scenarie jeg har set før -gg-)

    SvarSlet