lørdag den 30. april 2011

De fineste vintagkjoler fra 70'erne til salg

Og så kom jeg til det igen. Jeg burde vitterligt få indopereret en lille gizmo, der gav stød, hvergang musen bevæger sig hen mod 'Bid'-knappen på Ebay.
Men om jeg så havde fået volt nok igennem mig til at drive en mindre landsby, så havde jeg nok klikket alligevel, For de her er bare for fine(og så kan jeg jo altså heller ikke stå for noget der lugter af en god forretning)


Og så kommer lige salgstalen:
Helt autentiske fra 70'erne
Stadig i originalindpakning(så en vaskemaskinetur kan anbefales ... de lugter nemlig også helt originaltgammelt)
65% polyester, 35 % bomuld
Helt friske i farven

Jeg har to i tyrkis hhv. str. 110 og 116 og 3 i orange i str. 110, 116,122.
Mht størrelserne, så er det et estimat, da  der i kjolerne står hhv. 45", 48" og 50"

Er de ikke fine -og perfekte både over leggings og som kort sommerkjole

3 kommentarer:

  1. Hejsa
    Jeg vil mægtig gerne høre en pris på en turkis og en orange i str 110 -de er alt for skønne og ville passe perfekt til datteren:) Du kan evt skrive til mig på: pemilla@hotmail.com
    God søndag i solen:)
    Pernille

    SvarSlet
  2. Hvis du havde haft en i XL, var jeg sprunget til med det samme. Uhh, de er lækre!

    SvarSlet
  3. Desværre Heidi (ellers så havde jeg godt nok også skruet min røv ned i sådan en :-))

    SvarSlet