torsdag den 12. juli 2012

Flere blomster/More flowers


Hvis du synes min blog disse dage har en decideret overvægt af blomster, så bare forestil dig hvordan min stakkels mand har det. Han lever med en stue der på en god dag ligner blomstertorvet ramt af en orkan.
Men efter en lang kreativ tørke (jobskift tærer godt nok på overskuddet) så render de kreative safter igen(ok, det var godt nok et grimt udtryk)

Som noget nyt, så er jeg begyndt på at skabe fascinators i en noget større målestok end dem jeg plejer at lave på hårbøjlerne.
De her ligner nærmere små hatte og kommer også til at kunne påsættes slør.
Nedenfor er mit første forsøg - den mangler stadig at blive fyldt helt ud. Den sorte bund skal slet ikke være synlig.
Men det er edderbankende hårdt for fingrene at tvinge en nål gennem sådan en papirsblomst(mit bord ligner nærmest at det er blevet angrebet af termitter af alle de gange det er blevet brugt til at banke nålen imod) - så projektet er på hold indtil fingerbøl og bedre nål er indkøbt.

Og næste uge skal jeg mødes med en kommende brud, som satte alt det her i gang - hun har nemlig bestilt sådan en sag her - bare i lutter hvide blomster ...og med slør(uh, det bliver sjovt. Og helt uvant ikke at kunne boltre mig i farver)
****
Fascinator in the making made with lots and lots of paperflowers.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar