tirsdag den 4. december 2012

Defrosting

For hulan Roskilde var kold
Og det er stadigvæk ikke noget jeg kan leve af (not by a really really reallyyyy long shot)
Men hyggeligt - det var det bestemt.
Der har allerede været masser af billeder i blogland af markedet, så det gider jeg ikke kede med.
Istedet så får I lige lidt spam af de fine fine ting jeg købte derude( en af grundene til at jeg virkeligt ikke ville kunne leve af at stå på marked:-))
Jeg har længe gået og luret på Ullas hyggetæppe -så det var heldigt at jeg kunne lokke til en byttehandel
Jeg byttede mig også til en af Ullas fine fine bøjler - den skal bruges til julegave(hvis jeg da ikke snupser den selv)
Totalt gakkede håndstrikkede julekugler fra Pia Wehner

Skøn keramik - kan desværre ikke huske navnet

Jeg har en svaghed for utraditionel julepynt - så de her mexikanske skønheder måtte bare med mig hjem - de er fra www.mundos.dk

Fin pung fra Byslyngel

Den flotteste stjerne i Plexiglas fra Tanja Møgelgaard




2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting du fik købt :)
    Kh. T

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er det lækre ting, du fik fat i- og ja, det tæppe var underskønt! :)

    Rigtigt godt Markede næste weekend! ;)

    Julekram
    /Christina

    SvarSlet