onsdag den 28. november 2012

Karma is a bitch


Ok. Jeg er simpelthen nødt til at fortælle det her. Måske kan det bløde lidt op på al den dårlige stemning der (helt og aldeles uintentionelt)er kommet som følge af mit indlæg i går.

Al virakken  har givet min blog et hidtil uset antal besøgende(sidder lige og overvejer om man kunne få en blogkarriere ud af at skrive onde indlæg...sådan kreaverdenes svar på Bitterfissen??) ....og det må kunne ses et eller andet sted.
For netop som jeg havde trykket 'Udgiv' på mit seneste indlæg, blev jeg tilbudt en giveaway!!! Arj, men altså. Jeg grinede så meget, at det er heldigt, at min sofa er af læder.

Behøver jeg at fortælle, at det var fra et engelsk firma - som ikke har kunnet læse, hvad al halløjet handlede om.(og som nok har tænkt 'halløjsa, hun har godt nok mange besøgende. Hun må være populær')

Og nu har jeg jo selv skrevet både i det oprindelige indlæg og indlægget fra i dag, at jeg jo altså intet problem har med konceptet sponsoreret give-away.
Så jeg er da helt med på at lave sådan en lille sponsorting.

Der er bare eet problem.

[Wait for it]

[Drumrolls]

Det for et digitalt scrapbooking program til pc.........

SCRAPBOOKING??

WTF??

Af alle fede giveaways man kunne vælge at forære mig med kreativt tema, vælger karma at smide lige netop den hobby som jeg virkeligt virkeligt ikke fatter efter mig. (Og det har endda sit helt eget program på DK4 hører jeg lige i min øresnegl fra Ulla.)

For hulan da - det er sgu da topgriner(og virkeligt virkeligt surt på en 'den-havde-jeg.vist.selv-bedt-om-måde')

Nå men , hvis jeg takker ja får jeg et af de her programmer til at give væk.
Og så nu er det at jeg spørger - er der overhovedet nogen derude, der ville være interesserede?.....for jeg mindes ikke lige umiddelbart at have set noget om emnet på nogen af blogs'ene i min reader(jeg tror måske at det er en hel sub-blog-kultur??)

For fanden galme om jeg vil holde min første sponsorerede give-away med noget som ingen gider have.
Og nu må I undskylde mig - jeg har en sofa der skal luftes.

Hmm - jeg tror, at det er meningen, at det her skal sætte mundvandet igang ....men jeg ved sgu ikke, jeg kan ikke rigtigt svinge mig op til så meget som et bette yay

3 kommentarer:

  1. Nej tak, jeg har ikke heller lige fanget det der med at sætte pap på pap i en bog og så lige sætte nogle blomster og en mini sut eller lignende ovenpå...sorry, hvis jeg træder nogle, måske mange? over tæerne :)

    SvarSlet
  2. Åh, hvilken herlig læsning. Og fantaktisk måde du udtrykker det på. Vil lige lade dig vide, at du har sikret mig dagens grin!
    Ps. der findes scrab'bere derude, så måske nogen melder sig på...

    SvarSlet
  3. Jeg må vist være talsperson for Scrapperne - dem med scrapbooking som hobby. Og det er helt og aldeles en herlig hobby ;) Vi er en "sub"-kultur nøjagtig som krea- mad- og hvad har vi- bloggerne. Og jeg må melde nej tak til sådan et program. Nu kan jeg ikke tale på alles vegne, men jeg tror ikke nogle af de 1000+ scrappere jeg er i kontakt med ville være super glade for at vinde programmet her.
    Og tak for en herlig og ærlig blog.

    SvarSlet