mandag den 5. november 2012

I er alle vindere...men 7 er lidt mere vindere end andre

.....for I har nemlig vundet en hårbøjle.

Jaja, jeg ved godt at jeg havde skrevet at jeg udtrak vinderne i torsdags. men jeg har været så træt, at jeg har keyboardformede mærker i panden af de gange jeg har knaldet hovedet ned i det. No kidding
Og så kom der en fødselsdag og endnu en fødselsdag og så nolede manden min pc for at se football....og forøvrigt så er i dag også en meget meget bedre dag, for i dag har den meget lille naturkatastrofe, drengen der bevisligt er allergisk overfor ordet 'nej', nemlig 4 års fødselsdag.

Nå, ikke mere udenomssnak og fidelihut. Min gode ven Random.org og et sindrigt system over hvilke hårbøjle I ønskede jer, har udtrukket:

Hårbøjle 1: Sanni fra Fantalastisk
Hårbøjle 2: Asli fra Frøkenen og baronen
Hårbøjle 3: Dinna Horn Hytting - uden blog
Hårbøjle 4: Sara fra Bournonville (som jeg sjovt nok også er på gaveleg med:-))
Hårbøjle 5: Pernille Kallehave - uden blog
Hårbøjle 6: Anna Svenning fra Laralil
Hårbøjle 7: Heidi fra Bang Bang

I må meget gerne sende jeres adresser til line.jepsen@gmail.com (jeg kontakter jer også direkte)

Hvis du nu sidder tilbage med den sureste øv-følelse i maven over at du ikke vandt- så husk at jeg har butik på både Etsy, Trendsales(Vidste du at ting købt på TS for penge stående på ens konto slet ikke er rigtige penge....har jeg i hvert tilfælde bildt mig selv ind)  og Amio....og smider du en kommentar eller mailer i forvejen, så giver jeg rabat til mine faste blog-læsere. Og jeg laver meget meget (altså virkeligt meget, ik') gerne specialbestillinger.

Og så skal jeg jo lige huske at sige en milliard tak for at I havde lyst til at være med. Det varmer virkeligt meget at der er så mange der faktisk godt kunne tænke sig ting jeg selv har lavet(så er det lidt mindre selvudleverende at lave en give-away med sponsorerede ting)

Hav en fantastisk dag derude

En lille lækkerbisken fra Catalina Estrada....uh, det er helt igennem bare mig.




5 kommentarer:

  1. Yay! For vildt. Sender en mail med det samme :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke til dem.
    Og ja wauw en lækkerbisken!! Jeg er også helt vild med den slags og lige nu leger jeg lidt med de farver på væggene i mit værksted...

    SvarSlet
  3. Yihaaa!! Aj, hvor fedt. Det er jeg glad for, tak tak :o)

    SvarSlet
  4. Jubiiii!!!! jeg er en vinder!!! ;-) Jeg har skrevet en mail til dig.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  5. aiihh... hvor fedt... jeg har vist sendt min adresse :) og glæder mig som en gal til gave leg :)

    SvarSlet