mandag den 29. oktober 2012

Give Away og Australske godter

Så er det snart og lige om lidt at jeg udtrækker hele 7 vindere! af min give away. 3 dage for at være helt nøjagtig.
Foreløbigt er der 36 deltagere - og med hele 7 præmier, jamen, så kan selv den mest mataematisk udfordrede vel regne ud at der er virkeligt virkeligt gode odds for at vinde.

Du kan deltage her

Og så til de australske godter. Nærmere bestemt to fine hårdimser sendt afsted til Australien - den ene til en brud, der gerne ville have 'happy and bright' gule og hvide blomster i håret.
Det krævede lige et par justeringer og hjemkøb af hele min leverandørs sortiment af 'ikke'roser(hun ville nemlig ikke have for mange roser)



Den anden hårbøjle ved jeg ikke hvad skal bruges til, men hun ville gerne have pink, blå, gule og lilla farver.
Jeg synes den er blevet lige til at spise:-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar