fredag den 19. oktober 2012

Heldig med ekstra held på

Arj men altså
Se lige hvad jeg har fået mine små tykke pølsefingre i.
Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg jo virkeligt ikke brug for mere stof.
Og jeg er heller ikke heeeelt afklaret med hvad jeg skal bruge det til.
Men en gang imellem kommer der et tilbud, der bare er for godt til at lytte til den lille rationelle stemme i baghovedet.
Et tilbud som da Pia Louise fra Lucky Star (tidligere 'Er din hest død...) satte en masse af sine lækre vintagestoffer til salg til virkeligt gode priser (Skynd dig derind - jeg købte trods alt ikke det hele...selvom jeg godt gad)
Og som et lille held-formet kirsebær på toppen, så bor Pia Louise lige i nærheden af et vennepar jeg alligevel skulle besøge.
Der er både hele sæt med dynebetræk og hovedpuder....jeps, jeg sagde jo at jeg var heldig.

1 kommentar:

  1. virkelig lækker bunke... jeg har også smidt en mail afsted til hende.. sikke en masse skønheder.

    SvarSlet