onsdag den 24. oktober 2012

Så' der gaveleg!

Er der seriøst noget bedre end at give gaver?
Min mand driller mig altid op til  fødselsdage og jul, for jeg kan gå helt og aldeles i selvsving over at finde de helt perfekte gaver.
Jeg ender -selvfølgeligt - altid op med mindst fem ligeværdige kandidater til Gaven og jeg er totalt blottet for evnen til at fravælge - vel at mærke blandt ting jeg alle synes er gode.
Faktisk  er denne 'manglende evne' en anerkendt del af min personlighedstype ifølge Enneagram-testen - min type person er så bange for at tage det forkerte valg og dermed gå glip af noget der (teoretisk set) er endnu bedre, at jeg jeg reagerer med at vælge det hele istedet. Derfor kan man med usvigelig sikkerhed se mig gå væk fra iskiosken med en vaffelis med 6 kugler, tøjbutikken med alt alt for mange poser ...og jeg er et helvede at være ude og spise med. For jeg.kan.ikke.beslutte.mig.
Ahh, det er altid rart at finde ud af at man ikke er skør - man er bare en 'type'. *fnis*

Nå men, tilbage til gaverne.
Det korte af det lange af det håndlavede er at ...tadaaaa... jeg deltager i en gaveleg som -og lyt nu rigtigt godt efter ik' - betyder at de første to der kommenterer på dette indlæg modtager en gave fra mig. Jep jep, ganske fedt.
For de to heldige skal så sende en gave retur til mig OG selv holde gaveleg på deres blog.
Se så. Det er jo totalt win-win med krølle på.

Altså:

Vær blandt de første to der kommenterer herunder
Så sender jeg dig en gave
Og du skal sende en gave til mig
....og du skriver om gavelegen på din blog og scorer to gavebytninger mere.


Sæt igang!


Og husk så lige min give-away, hvis du ikke allerede har deltaget. Den er lige her


** Seriøst, det der eneagram er altså virkeligt skægt - og kan være noget af en øjenåbner, ikke bare på din egen type og hvordan du reagerer i forskellige situationer. Men også som en måde at forstå(håndtere) kollegaer og familiemedlemmer på.
Selv er jeg en '7', kaldet 'eventyreren'.




5 kommentarer:

  1. Hej

    Jeg vil gerne deltage.
    Jeg har altid et lager af gaver, så jeg har hvis børnene kommer om morgenen med en indbydelse til samme dag.

    SvarSlet
  2. jeg vil da også gerne være med... det er længe siden, og jeg trænger til at gi lidt væk..

    SvarSlet
  3. Hej line
    Har sendt dig en mail:0)
    Kan du ikke lige sende mig din adresse, så jeg kan sende dig en tidlig julegave.
    Hilsen Pia mosterpips@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Hæhæ. Troede egentligt at jeg havde skrevet et svar, men det var åbenbart kun i mit eget hovede( damn, hader når det sker)
    Jeg er super glad for at I har lyst til at være med. Gider I smide en mail på line.jepsen@gmail.com så vi kan udveksle adresser?

    Smil fra Line

    SvarSlet
  5. Sikken dejlig blog du har- har straks meldt mig som fast læser.

    SvarSlet