torsdag den 15. november 2012

All that glitters

Roskilde julemarked er jo lige om lidt.... Og min boothbuddy Ulla er milevidt foran i forberedelser.(Seriøst, prøv og gå ind og se hvad hun har nørklet sammen. Det er SÅ fint)
Heldigvis er der begyndt at dumpe lidt pakker med lækre sager ind i postkassen, så jeg kan komme i gang med kreeringen. Forleden dukkede således de her skønne vintage krystaller op.
Jeg er helt vild med det totalt oldschool glamour look som de har fået. Jeg har derfor besluttet at man sagtens kan have ørene dryppende af diamanter -også selvom man bare skal over på SFO'en og hente barn.

Sættet øverst til venstre er jeg stadig i overvejelsesfasen på - skal filigrandimmeren være bred foroven eller forneden

2 kommentarer:

  1. Faldt lige over din blog og melder som fastlæser...spændende sted :) Jeg ville nok sige at dem i øverste venstre hjørne af billedet virker mere harmoniske og derfor syntes jeg filigrandimserne skal vende sådan :)

    SvarSlet
  2. helt klart bred foroven. Kh Mette

    SvarSlet