tirsdag den 13. november 2012

Vil du se hvordan jeg bor?

Personligt, så synes jeg at det er helt vildt skægt at se hvordan andre bor.
Det er altid virkeligt spændende(og lidt underligt) at se hvordan mennesker man måske har kendt i lang tid, har valgt at indrette sig. Og tit siger indretningen en hel masse om mennesket der bor der(hey, det er jo lige til en tv-serie;-))
Det jeg selv ligger meget mærke til når jeg besøger folk er hvad de har på væggene og om de har bøger fremme.
Jeg interesserer mig selv rigtigt meget for kunst(det ligger i blodet med en far der er formand for en kunstforening og en barndom stopfyldt med museumsbesøg) og det ses vist tydeligt hjemme hos mig
Og så er jeg bognarkoman:-)

Velkommen indenfor

PS. Billederne blev taget i forbindelse med at vi havde ejendomsmæglere ude og vurdere huset i sommers. Der er normalt aldrig, som i virkeligt aldrig, så ryddeligt og rent.






Verdens kedeligste køkken. Hver gang jeg keder mig udtænker jeg nye planer for et nyt køkken. Og strander hver gang ved den lille detalje der hedder økonomi. Men nøj, hvor jeg dog hader det




5 kommentarer:

  1. Det ser jo vildt hyggeligt ud, og rigtig mange flotte farver. Fedt billed på vægen over sofaen.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Jeg synes, I bor skidehyggeligt og så er jeg rigtig glad for den fede hårbøjle, jeg modtog med posten igår! Tusind tak, du er dygtig ;o)

    SvarSlet
  3. Ihhh hvor ser det hyggeligt ud:)

    SvarSlet
  4. Fedt at se dit hjem- og at ikke alle bloggere viser hjem frem der bare ligner hinanden- af og til gør det ikke noget at man kan se at der bor kreative mennesker der roder- og børn der sviner... fik selv taget foto til mægler i sidste uge- og følte mig helt fremmed om aftenen.. og var nærmest hysterisk over at ungerne flyttede på noget inden vi gik ud af døren... så min blog bliver aldrig en boligblog ;-)

    SvarSlet