tirsdag den 20. november 2012

Så er tre år på reklamebureau da ikke helt spildt

AD'eren (reklamebureaujargon for Art director som er ham der kan alt med de smarte computerprogrammer og få de fede ideer) på det bureau, hvor jeg var tidligere havde den virkeligt virkeligt dårlige idé, at han arbejdede bedst, når han havde én til at sidde ved siden af ham og kigge på.
Jeg kan afsløre, at det var cirka lige så spændende som at se maling tørre.
Til gengæld har de mange mange lange dybt kedsommelige timer gjort, at jeg i dag kan begå mig i både Indesign og Photoshop til husbehov. LÆS: kun husbehov. Som min tidligere chef og nuværende kollegaer kan attestere, så har jeg definitivt en brist, når det kommer til perfektionisme og øje for detaljer

Jeg kan derfor ikke hidse mig synderligt op over at mine nye visitkort har forskellige lilla nuancer på hhv. for- og bagside. Til gengæld kan jeg sagtens danse en lille 'jeg er for sej'-dans.
Og med to julemarkeder, en del netsalg oooooog [drumrolls] en stand på DK's største bryllupsmesse til januar, så får jeg forhåbentligt brug for dem alle

Manden min har sværget at der i det mindste er en eller anden form for webside oppe og køre på mit domæne, når vi når til 1. dec.

5 kommentarer:

  1. De er blevet super fine. Er så ked af jeg ikke kendte til dine hårbøjler da jeg blev gift sidste år :)

    SvarSlet
  2. Waouw hvor er de fine!!
    Kh. T

    SvarSlet
  3. Seje visitkort!
    PS: Jeg vil lede efter din stand på bryllupsmessen :)

    SvarSlet