søndag den 14. august 2011

Held med held på

I går var der blogtræf på Sydsjælland. Et helt fantastisk fint arrangement stablet på benene af to skønne piger; Sarah fra 'Kun dikkedarer' og Laura fra 'Busters mors verden'
Og for en blogtræfjomfru som mig, så var det en super hyggelig opevelse.
Og hold da op hvor havde de to værtinder fået hevet sponsorgaver hjem. Se bare en goodiebag:


Aj, men det var SÅ mange fine og fede ting i
(billede lånt fra Heidi /Æblekinder)

Og så var der jo tombola - med indsamling til Giro413
Lige dét har min selvforståelse det stadig liiidt stramt med, men hey, det går jo til et godt formål og min mormor bliver yderst stolt af mig, når hun hører det.
Men tilbage til tombolaen....jeg vandt sgudde hele 7 gange!!
Jamen, det var helt vildt. Og helt vildt pinligtflovtagtigt tilsidst at blive ved med at hive gaver til mig.
Især når min søde sidedame, Mette fra 'Sirianna' slet intet vand.

Nu burde jeg jo så havde sat alle mine fine gaver sirligt op og fotograferet dem.
Men dagen i dag har været en af de dage, hvor jeg til sidst opgav at finde pædagogisk overskud og istedet bare ønskede mig et par gode ørepropper(eller alternativt noget godt gaffatape)
Så ingen foto herfra - istedet har jeg lavet en lille collage fra værtindernes blogge med de sponsorgaver jeg hev med hjem.

Jeg vandt også! et armbånd fra Siju-hygge og sukkerkugler fra Trylleæblet. Sidstnævnte er allerede med stor succes blevet afprævet ovenpå æblemuffins(når hverken pædagogisk overskud, gaffatape eller ørepropper hjælper, er kage som oftest den sidste redning)




2 kommentarer:

  1. he he he ja man må sige at du skovlede gaver til dig!! Håber også du har nydt alle de lækre gevinster. Der er intet at være flov over :D

    Det var super hyggeligt at snakke med dig :D

    SvarSlet
  2. Det var bare en super hyggelig dag :)
    Og sikke en masse ting du vandt, håber ikke dagen i dag har været for slem, det er jo hverdag igen i morgen :)
    KH Micha

    SvarSlet