tirsdag den 9. august 2011

Så er gaverne sendt

I går blev præmierne til de heldige vindere af min giveaway sendt afsted.
Jeg synes at det var sjovt at se, hvad der blev valgt, når nu der var frit valg på alle hylder... og konstaterer at jeg da vist skal have suppleret op på mine stjerneøreringe.






Kate fra 'In my footsteps' valgte den fine tyrkise halskæde + en af mine kæder med fuglereder og fugl(som nægtede at lade sig fotografere ordentligt...suk[Ønsker mig desperat et bedre kamera]) + et par øreringe med tyrkis roser(som jeg glemte at fotografere inden afsendelse)

Malene fra 'Kreakriller' kommer ikke til at mangle ørepynt foreløbigt. Og jeg må komlimentere for den gode smag - der ligger også et eksemplar af de blå øreringe, stjernerne og moustachen i min private smykkeæske

Betina, der er blogløs er ret glad for stjerner

1 kommentar:

  1. Jaaaa, blogløse mig elsker stjerner, og at læse andres blogs!!!:)

    Fik de skønne stjerner i dag, de er SÅ labre og kommer til at pryde mine ører i den grad!! Igen tusind tak!:)

    SvarSlet