mandag den 8. august 2011

135 blomster senere

Og nogle meget ømme tommeltotter var gaverne til weekendens blogtræf klar
...næste gang tror jeg lige at jeg overvejer præcist hvilke produkter det giver mening at lave 27 af - og hvilke jeg vil græde snot over efter en tredjedel, råbe af efter halvdelen og hade som pesten derefter.
Hold da kaje for et pillenussearbejde. 


Men fine blev de da


Efter mange overvejelser blev den her fine sag udvalgt til at være mit bidrag til blogtræffets tombola
Nu glæder jeg mig så til mit allerallerførste blogtræf :-)

2 kommentarer:

  1. hvor ser de fine ud. Jeg er kan rigtig godt lide dine ting og glæder mig til en goodiebag med en af dem! Vi ses på lørdag, det er også mit første blogtræf!

    KH Mette Kathrine

    SvarSlet
  2. Hej
    Jeg skal køre til Køng til blogtræf i morgen,
    vil du køre med ? Jeg kommer inden fra København
    Hilsen Pia (29902238)

    SvarSlet