fredag den 22. juli 2011

Mine gaver til blogtræffet

 
Har siddet og nørklet med ideer til de gaver jeg skal sponsorere til blogtræffet i august
Fidusen er nemlig, at jeg skulle finde på noget, som jeg kan lave, når jeg i morgen drager to uger i campingvogn.
Så valget faldt på små blomsterspænder - tænker at det er noget de fleste kan bruge - eller forære videre, hvis de er for tøsede.
 

Men mine fine spænder skulle jo have noget papir at sidde fast på - gerne med lidt reklame for bloggen.
Så jeg har fået testet mine inDesign-evner og lavet en art visitkort. De skal også bruges til at fæstne smykker på inden jeg sender afsted.

Til blogtræffet skal jeg også sponsorere en gave til tombolaen - det bliver en af mine hårbøjler.
Måske magen til den her, som prydede mit hår i går(dybt upraktisk, når der nu er monsunlignende tilstande -og blomsterne er lavet af papir)

3 kommentarer:

  1. årh super lækkert :D Jeg skal også med, så jeg glæder mig endnu mere til en goodie bag nu!! Jeg har også sponsoreret noget, men det er hemmeligt lidt endnu :D

    SvarSlet
  2. det ser da bare så lækkert ud!! glæder mig til ar se det i levende live ;) Og jeg skal da helt sikkert købe mange lodder til vores tombola! :D jeg har set dine ting mette K. og i love it! :p

    SvarSlet
  3. Øv, hvorfor er træffet så langt væk. Jeg er vild med dine design, så bliver hængende som fast læser og glæder mig til at kigge med fremover.

    SvarSlet