lørdag den 2. juli 2011

Grundtaknemmelig

Sidder i sofaen med en solid whiskysjus og nyder stilheden....og er bare grundtaknemmelig for, tjah , det hele.
Når lynet (altså det helt ægte) slår ned fem meter fra hvor jeg + mand og børn står - og i det vand, som jeg tre minutter før havde stået ude i for at teste, om det var for dybt til at cykle igennem med cykelvognen....så bliver man forskrækket helt ind i marven. Det var alt alt alt for tæt på.
Så nu sidder jeg her og fordøjer og tænker og føler og har den vildeste trang til at gå ind og kysse mine børn og mand  hele natten.


Og så revurderer jeg lige enhver tanke om cykeltursferie i Danmark:-)

Pas på jer selv derude:-)

3 kommentarer:

  1. Pyyh en forskrækkelse! Kan godt forstå din lettelse, og også forskrækkelsen det har været. Godt at i ikke blev ramt!

    SvarSlet
  2. puha, det er da også ret voldsomt! godt der ikke skete jer noget!

    SvarSlet
  3. Men hvis du nogensinde tør komme ud igen ;)
    vil jeg meget gerne invitere til bloggertræf i kbh d24 september, der er mere info på min blog. :)

    SvarSlet