mandag den 11. juli 2011

Så er der dømt superromantiske-tøsegejlede-hårbøjledrømme

Man skal jo udvide sin horisont ikke.
Og når posten kommer med en pakke med de skønneste vintage blomster til hattemageri
Ja, så kunne jeg næsten ikke vente med at væve dem på hårbøjler
Det må da være den perfekte accessory til sommerens fester?
Den orange i nederste venstre hjørne skal i hvert tilfælde bo i mit hår.


Nu skal jeg så bare finde ud af at få taget billeder af dem 'in action'


Så fin var pakken


Og se lige med lækkerier.


Jeg har sat tyk filt bag på. Der er næppe nogen, der synes at det er fedt at have tyve små ståltrådsdimser siddende ned i hovedbunden

11 kommentarer:

  1. DE er jo fuldstændige fantastiske:)

    SvarSlet
  2. "2 har klikket her – uden at vinde en kummefryser!:" Total fed kommentar -gg-
    Og flotte hårbøjler :D

    SvarSlet
  3. Jeg kan ikke finde din mail adresse -gider du skrive til mig på dandylion@live.dk?

    SvarSlet
  4. Hvor er de vildt flotte, hvis du vil, vil jeg meget gerne tage billeder af dem på en model. Jeg er ved at tage billeder til min portfolio og mangler hele tiden ting til styling. De kunne være sjove at bruge til noget bryllups tema også :-)
    Skriv til mig på mettebundgaard1@hotmail.com så kan vi aftale noget.

    Mvh Mette (Metunda universe)

    SvarSlet
  5. Uhhh uhhhh kan du måske også lave en brude buket så ;-) bare lige en tanke!

    SvarSlet
  6. Må man være så fræk at spørge dig hvor du køber blomsterne henne? Jeg laver nemlig selv smykker og hårpynt, altså bare til mig selv og for hyggens skyld, men kan kun finde orkideèr ...

    SvarSlet
  7. Aj altså - tak for alle de søde kommentarer. Jeg er også selv ganske godt tilfreds med dem og de kommer skam også på Amio snarest.
    Pille: jeg køber de fleste af mine materialer på www.etsy.com - der kan du simpelthen finde ALT. jeg har ikke nogen specifik leverandør, men browser rundt og søger indtil jeg finder noget spændende. Men pas på - man får alt for hurtigt forkøbt sig :-)

    SvarSlet
  8. Line: hehe... Ja jeg ved det, jeg kender godt det med man lige skal i panduro, eller lige skal på ebay, eller lige ind på en af ens perle pusheres hjemmeside, og vupti, så brugte man 500 kroner *Gg* Og mange tak :-)

    SvarSlet
  9. Du laver nogle super smukke ting!

    SvarSlet