fredag den 15. juli 2011

Vinder af give-away

Først vil jeg gerne lige sige, at jeg er helt vildt glad og rørt over at så mange har villet deltage. 
92 skønne kvinder har deltaget med i alt 205 lodder
Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at der var så mange af jer der kunne tænke sig mine smykker
Så tak - hvis jeg kunne, så ville jeg kramme hver eneste af jer :-)

Og så til det spændende:
Efter minituøs optælling, indtastning på Random.org og museklikning af den yndige frk. Naja blev vinderne:

Førstepræmie:
Kate med bloggen 'In my footsteps'

Andenpræmie:
Malene med bloggen 'Kreakriller'

Tredjepræmie:
Petula, som er blogløs(men heldigvis huskede at smide sin email-adresse)

Jeg kontakter jer direkte - og glæder mig til at se hvad I vælger.


Lykkens gudinde
Skøn fredag til jer alle

1 kommentar: