tirsdag den 7. september 2010

Nederdele i lange baner

(nederdelen til venstre er syet i to eksemplarer str. 4-6 år. Nederdelen til højre er en omsyet vintagenderdel i str 4-6 år. Du kan finde dem i min Amio-biks)
Som jeg vist før har nævnt, så er jeg Projektmagerske med stort P. Jeg har i løbet af en almindelig dag de første tyve ideer kørende rundt på indersiden. Ideer om ting jeg kan sy og kreere, ombygninger og omrokeringer i hjemmet, ideer til gaver til ungerne.....engang  imellem er jeg overrasket over at der også er plads til arbejdsrelaterede tanker derinde.
Mange af disse ideer fordamper igen men enkelte suger sig fast med små lede sugekopper på indersiden af mit kranie. Og der sidder de så og smålarmer og forstyrrer, indtil jeg får gjort noget ved dem.
Så når jeg så pludseligt får 'foræret' en søndag til kreative sysler -så går jeg helt i baglås, fordi jeg simpelthen ikke kan beslutte mig for hvilket eet af de mange mange projekter jeg så skal tage hul på.
Denne søndag var valget mellem at sy puder, lave smykker, lave mobiltasker, bygge højbed og flytte pæoner(del af et større haveomrokeringsprojekt), klippe firkanter til patchworkprojekt, sætte hylder op, forkorte en fantastisk trenchcoat fundet i genbrugeren, reparere tøj.........aargh. Der er ikke noget at sige til, at jeg tit ender med at lave noget totalt ukonstruktivt istedt.
Men denne gang skulle det være anderledes. Denne gang SKULLE jeg vælge og komme igang. Så jeg kiggede på alle de mange værdigt trængende projekter - og valgte noget helt tredje(niogtyvende?)
Og syede nederdele til Amio(projekmagerske: Ja. Prioriteringsekspert: Nej)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar