tirsdag den 7. september 2010

Om misbrug af indiske stoffer

Uh, jeg burde få et lille bitte elektrisk stød, hver gang jeg shopper på nettet
Et par elektroder sat fast på kroppen og en lille boks koblet til den bærbare. Hver gang der åbnes en side med et dankortlogo: BZZZZZZZZ (hmmm - måske et nyt uopdyrket forretningspotentiale)
Den sørgelige indsigt er bare at  jeg er så afhængig at jeg bare ville ende med at stå nede i den skumle baggård og deale internettid eller alternativt bare ville lære at leve med smerten fra kontinuerlige stød. Ak ja.
Og hvorfor så sådanne tunge tanker. Jooooooo, jeg kom jo til at shoppe på Ebay igen. Og fint er det og fra Indien og alt sådan noget. Og jeg har næsten slidt det op med at ae det. 
Men jeg aner ikke hvad jeg egentligt skal bruge det til....igen.
Det er kanter/trimmings fra antikke sarier. Den nederste er håndsyet med milliarder af pailletter. Den midterste er håndbroderet med korssting
Tørklæder, bælter, mobiltasker, nøglesnorer.....ideer modtages meget gerne

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det skønne sager :)

    Har selv en forkærlighed for indisk tingel-tangel og fine håndlavede ting.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fantastisk smukke bånd.
    Jeg kunne godt tænke mig at blive bedre til at købe ting uden at have et bestemt formål med dem. Men det kommer måske med lidt flere penge mellem hænderne en dag når jeg bliver færdig med at studere.
    Er helt vild med det hårbånd du har lavet af det ene bånd.
    Måske skulle jeg tjekke ebay og etsy lidt bedre ud.

    Kh Anne

    SvarSlet