lørdag den 25. september 2010

Hvorfor jeg ikke skal satse på en karriere i tapet-branchen

 .....Og andre krea-projekter i denne uge

Jeg ofrede mig forleden på arbejde og gik igang med at (møje)rydde ud på kontorets roderum. Og  midt imellem al rodet fandt jeg det fineste 'K', som bare lå og kaldte på en gang fint papir. Og da jeg jo er en sensitiv sjæl efterkom jeg straks det stakkel 'k's ønske og bragte det hjem.
Papir blev indkøbt hos Akimbo(uh, jeg skal slet slet ikke starte på Akimbo.......så det må vente, men lad mig bare lige hurtigt sige: helt absolut utroligt fed butik med der fineste/fedeste ting)
Anyway, papir blev indkøbt og tapetklister fremfundet af gemmerne. Og lad os så bare sige at jeg nok ikke på noget tidspunkt i mit liv skal satse på en karriere som tapeteserer(eller hva' fa'n sådan én hedder)
Jeg mener, jeg gjorde mig virkeligt virkeligt umage og prøvede virkeligt at være grundig og detaljeorienteret og dvæle ved detaljerne(og enhver der kender mig vil i ovenstående sætning havde fundet mindst fire ting der ikke er kompatible med min personlighed)....og Naja lærte mindst fem bandeord hun ikke kunne i forvejen, spisebordet bliver aldrig det samme igen og min plan om at tapetesere de to nyindkøbte sættekasser bliver lige revurderet -grundigt.
Men det blev da fint-agtigt.


Og så lavede vi trylledej, som -'hands-down', må være det nemmeste og mest taknemmelige kreaprojekt der findes. Og vi har nu de sødeste små kage-dimser som både katten og Bertram går og slikker på(dog ikke samtidigt(håber jeg))


Den blå dreng

Og jeg har sørme også fået lidt ud af nogle af alle mine mange indkøb og fik lavet mig et fint hårbånd af en af de antikke sari-borter - kan ske at jeg i et anfald af vildskab faktisk også får kreeret et par stykker til shoppen - for det blev faktisk rigtigt fint.


Lørdagshygge med bedsteveninden Esther

Hav en fantastisk weekend derude !!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Først: Rigtig god rest-week-end til dig også.
    Dernæst: Efter dette første besøg hos dig og efter af have tilmeldt mig som fast læser (efter at være faldet for din "Velkommen"), ser jeg frem til at følge dig og dine fremtidige "k'er" mm.
    Venligst Loppe.

    SvarSlet