lørdag den 1. januar 2011

Nye vintagelækkerier

Jep jep - det er lang tid siden. Og min mildest talt sporadiske deltagelse i 24-dages blogudfordringen lader vi bare som om ikke er sket ik'? Og i stedet springer vi straks til fremvisning af nye vintagelækkerier på min Amio-shop.
Namernammer - jeg synes altså de lidt ligner slik.....og så koster de den rørende sum af 65;-(altså stykke, ikke for dem alle)
Imens vil jeg overveje om man som 34-årig godt må holde krampagtigt fast i sin dyne på mandag og skrige at jeg ikke vil på arbejde?

2 kommentarer:

  1. Godt nytår! Hvor er de fede! Jeg skal også ha tagt Amio billeder idag;)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fede øreringe! Og hey, godt nytår...
    Jeg har også tænkt tanken om at holde SUPER-godt fast i dynen imorgen tidlig ;)

    God søndag!
    Peace, T

    SvarSlet