søndag den 2. januar 2011

Så er der dømt polkaprik

Da jeg før jul sad på arbejdet og havde hede drømme om den snarlige juleferie så jeg for mit indre øje bunkevis af færdige kreative lækkerier. Jeg er så heldig at al familie og svigerfamilie bor i en radius af 20 km, så ingen lange familiebesøg og køreture, så der ville minimum blive tid til at færdiggøre alle de ufærdige projekter, starte et par nye op, rykke om i skabene(meget tiltrængt), opdatere blog flere gange dagligt, opdatere butik på Amio, måske opstarte butik på Dawanda, lave en give-away.......Og så blinkede jeg en enkelt gang og der er nu 20 timer til jeg skal være tilbage på pinden. Hvad fanden skete der lige der?
Et enkelt projekt blev dog færdigt igår- nemlig min pude med genbrugsbroderi. Den har ligget og ventet siden i sommers, men det har været svært at finde den rette kombination af farver og mønstre. Men det er da egentligt lykkedes meget godt.
Og i gårsdagens energiudladning(ja, jeg er godt klar over det mærkelige i sammenstillingen 1. januar og energi, men jeg arbejder åbenbart bedst med minus fem timers søvn) fik jeg da også både opdateret min Amioshop, starte op på Dawanda og skrevet på min blog....så hvad kan i dag dog ikke bringe, da jeg om muligt er endnu mere træt i dag. Stay tuned:-)

1 kommentar:

  1. Åhh hvor den minder om sommer, sol og jordbær! Sååå fin!

    SvarSlet