lørdag den 15. januar 2011

Syg humor eller virkeligt dårlig dømmekraft?

Sidste år før jul havde jeg været hjemme på barsel i et år med Bertram. Og Naja var ved at eksplodere af mor-syge.
Så storsindet som jeg var, slæbte jeg pigebarnet med i Capella Play i Fields - for de uindviede er det et helvede af et legeland. Tænk gennemklistret gulv(slet slet slet ikke en lækker følelse, når sko er bandlyst og man har nylons på, kan jeg afsløre), fire simultanbørnefødselsdage med ditto skrigende unger, absurd dyr brunt fluidium, som de forenede kaffebønder burde anlægge sag over kaldes kaffe - og du har det mentale billede.
Da de afsatte to timer var brugt, var Naja så heldig, at hun fik en ballon af en af børnefødselsdagene ....og jeg forstår godt hvorfor. Jeg ville også af al vold og magt have forsøgt at skille mig af med de udleverede balloner, inden de andre børns forældre dukkede op. Af ren frygt for ellers at bruge resten af barnets tid i skolen/børnehaven på at være den sindsyge, perverse freak af en forældre .
Se selv:
Behøver jeg at nævne hvor pinligt, det var at vade gennem hele Fields bagefter, tage med bussen, og derefter stå på stationen og vente på endnu en bus?
Og man står tilbage med spørgsmålet: Er der en medarbejder i Capella Play, der har en absurd syg humor? Eller er det bare udslag af en ufattelig dårlig dømmekraft fra en indkøbsansvarlig?
Næste dag da Naja vågnede havde katten desværre punkteret den i løbet af natten. Slemme slemme kat(fløjt fløjt)

5 kommentarer:

  1. Åh ja - den er godt nok sjofel!

    SvarSlet
  2. For mig ligner den en orm.....! Så måske er det mere tankerne hos den der kigger? ;-) Hi hi...

    SvarSlet
  3. Den er bare SÅÅÅ Nasty!! ;-)
    Kig lige forbi min blog idag, søde!
    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet
  4. fniiis fniiis, jeg tror der er en i det der legeland der har haft det sjovt....

    SvarSlet
  5. Hej Line,
    Jeg har givet dig en award, se mere ovre hos mig.
    God weekend;o)

    SvarSlet