onsdag den 2. februar 2011

DIY forår

Hermed en supernem opskrift på instant forår

1) Ryd en vindueskarm
2) anskaf en ordentlig røvfuld løgplanter(Netto har eksempelvis krkus til 7 kroner)
3) Find alle de glas og beholdere du kan. Meget gerne i forskellige højder
4) Dæk et bord til med opklippede plastikposer
5) Plant dine løg i glassene
6)Placer glas dekorativt i vindueskarm
7) Nyd synet og duften
8) Tilsæt eventuelt doven kat
Nej da, det er da bestemt ikke årets juletræ der ligger der bag ved. Sådan noget ku' jeg da aldrig finde på bare at dumpe i min have(Én god grund til at savne de store snemængder - de kamuflerede haven så pænt)



4 kommentarer:

  1. Åhh forår - jeg elsker forår! Synes faktisk i dag, at jeg kunne fornemme den lidt. Det var ikke så koldt som de andre morgener...skøønt!

    SvarSlet
  2. åhh hvor ser det hyggeligt ud :) det må jeg have gang i. rigtig god blog du har :)

    Rikke

    SvarSlet
  3. Sikke en stemning, det må bestemt lokke foråret frem;) Har også en forårsDIY på vej;)

    SvarSlet
  4. Det er den mest fantastiske vindueskarm jeg nogensinde har set. Du er nød til at vise os den igen når det hele er sprunget ud.
    Kh Vibeke

    SvarSlet