søndag den 20. februar 2011

I'm on a roll

Tja, ord har jeg ikke så mange af for tiden - de er brugt op i det absurd hektiske arbejdsliv, jeg har gang i pt.
Men jeg har opdaget, at det er helt enormt afstressende, at sidde og nørkle med perler om aftenen. Dejligt overskueligt, kan ryddes frem og tilbage på ingen tid og lader hjernen arbejde frit med at udtænke sindrige mordplaner på sindsvagt irriterende kunde(ja ja, jeg hygger mig skam gevaldigt.)
At det jo så faktisk også bliver vellykket er egentligt kun en biting.

Og jeg har sgudde også lavet øreringe:
Det er det jeg siger - jeg er 'on a roll'- eller noget i den retning. Så meget at jeg faktisk overvejer...gisp...en give-away. Men altså først, når jeg har fået mit liv og humør tilbage om et par uger.
Stay tuned J

4 kommentarer:

  1. Arh ja, hvor er de fede!!!:) God smag der! Nu har jeg ikke set dine priser, men sku vi prøve at ramme det samme, så vi ikke konkurerer på prisen men på udseendet?

    SvarSlet
  2. Hej Kat
    Tak - og ja, lad os lige koordinere. Når du har tid, så smid mig en mail på line.jepsen@gmail.com.

    Smil fra Line

    SvarSlet
  3. Altså hvis jeg nu havde sådan en lækker, glat gyldenbrun hud skulle jeg da klart forkæle mig selv med en Gyda.. For helvede, den er lex!

    Men jeg er desværre bleg på den der lidt grumsede måde og den ville bare overhovedet ikke klæde mig. Øv!

    SvarSlet
  4. hold da op hvor er det nogen flotte smykker du laver

    SvarSlet