søndag den 6. februar 2011

Nye vintagelækkerier på Amio























Jeg må indrømme, at jeg næsten ikke kan få armene ned - jeg har faktisk fuldført et projekt, der er endt med at blive lige så godt i virkeligheden som oven i mit hoved. Det er ellers en sjældenhed. Især fordi jeg har en tendens til at 'glemme' at jeg har ti tommelfingre, ingen præcisionsfornemmelse og overhovedet ingen tålmodighed, når jeg udtænker nye projekter.
Men det her lykkedes sgu og herlighederne er sat til salg på Amio.
(....og så nævner vi ikke de fem øreringe, der uigenkaldeligt blev klistret fast til underlaget og at politiet vil få store problemer med at tage mine fingeraftryk da alle fingerspidser er helt tive og ru af kontaktlim. Vel!?)

2 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt du jubler! Jeg er især vild med halskæderne;)

    SvarSlet
  2. haha, ja det er så træls med alt det lim. Jeg har også ofte haft tvivlsomme fingerspidser med limarbejde :-) Men så har man noget at pille i.

    SvarSlet