mandag den 28. november 2011

Et julemarked og en storm senere

....Er jeg gennemtræt, stadigvæk en smule kold helt inde i knoglemarven og absurd øm i min lænd.
Men jeg er heldigvis også glad, positivt overrasket over fremmødet og mæt oven i knolden af kreative input.
For det var en super hyggelig weekend med masser af søde udstillere og besøgende.
Salgs-wise ku' jeg da godt have tænkt mig at det var gået bedre og det er ikke just fordi jeg sidder tilbage og tænker at jeg klart kunne leve af det her.
Men jeg ville selvfølgeligt også have mere på kistebunden, hvis jeg ikke var kommet til at shoppe en smule selv.....men det kræver altså absolut mere rygrad end hvad jeg er udstyret med, at stå omgivet af så mange lækre lækre sager uden liiiiiige at komme til at købe en smule(jaja. billeder kommer senere)
Nu har jeg jo så 700.000 smykker og hårbøjler med hjem igen så pønser lige på at lave et Cloudcake juleudsalg med væsentligt nedsatte varer ....hvad siger I? Ku' det have interesse?
Jeg tænker hårbøjler til 100 kr, store halskæder til 75 kr. armbånd til 50 kr, øreringe til 50 kr etc


1 kommentar:

  1. Vi købte en del småting hos dig :-) Så ville da bestemt ikke blive ulykkelige over et lille udsalg :-)
    En af vores spænder er nemlig også gået i stykker..

    SvarSlet