onsdag den 30. november 2011

Totalt 'over the top' adventskrans

Min hårdt prøvede mands ansigtsudtryk sagde egentligt det hele.
Her har han levet i 15 år med min meget alternative indstilling til indretning, som gennem årene har indbefattet en lejlighed i koboltblå og orange, ommaling af diverse møbler, et orgie af spraglede puder og at hans stue som udgangspunkt altid ligner en eksploderet Panduros Hobby-butik.

...og alligevel så han faktisk en lille smule ...hmmm, chokeret eller måske nærmere vantro ud, da han fik fremvist årets adventskrans i går.
Mission completed!


Jeg beklager den røvdårlige billedkvalitet, men jeg er jo for helvede ikke hjemme i de få timer, hvor det er lyst. Aaaarghh
Til gengæld er årets kalenderlys nok det mindst pyntede jeg nogensinde har frembragt. 
Men med en lille dreng, der gladeligt kravler tværs over spisebordet for at kigge på noget spændende og som derefter bruger 'hvad-han-nu-engang-har-fået-fingrene-i' enten  som kasteskyts, spiseforsøg, trampeforsøg, proppe ind i et vikårligt køretøj-forsøg etc etc, tænkte jeg, at det i år nok var en idé med en pilfinger-proof kreation, der faktisk er lavet til at blive pillet/raget/leget med.

5 kommentarer:

  1. Den er da skøn!
    Men jeg tror faktisk også at Jannik ville blive en smule chokeret ;)

    SvarSlet
  2. For skøn, det er hvad den er:o)

    SvarSlet
  3. Jeg beundrer din kreativitet og opfindsomhed - syns det er så fedt når man tør være anderledes:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte ;-) vildt misundelig

    SvarSlet