fredag den 18. november 2011

Marked i Greve kirke



Skulle det ske at du sad i i aften mellem 18 og 20, imorgen mellem 12 - 15 eller på søndag mellem 9 - 17 og keeeeeeeeeedede dig. Og befinder du dig på Vestegnen et sted (det er på Sjællend, nedenunder København, for de geografisk udfordrede) - så kom og besøg min stand i Greve kirke. Jeps. Kirke! Som i *Jeg står sammen med en masse damer fra menighedsrådet*!!!!
Og pæn, det blev min stand da:-)
Ved ikke helt hvordan jeg egentligt fik viklet mig ind i det her ... og med al den forberedelse, det har krævet, så håber jeg godt nok, at mine ret så pessimistiske forventninger til mængden af salg bliver gjort bittert til skamme(...men pessimistisk, det er jeg sgu)
Nu er det selvfølgeligt ikke kun med det her minimarked for øje, at jeg har været så produktiv(og stresset), det ville godt nok være overkill.
Nænæ, jeg skal da på Roskilde Julemarked med alt mit dullegrej sammen med Ulla fra Ullaib.
Så om ikke andet, så kan jeg da se denne weekend som et trial-run på næste weekend. Eksempelvis fandt jeg i går ud af, at jeg fandemgalme er nødt til at finde en måde at transportere alle mine lange kæder på uden at de laver det vildeste kluddermor. Det kostede mig minimum en halv time at få dem viklet ud:-(

Nå men, kom forbi ik'! Det ku' være så hyggeligt (der er også orgelmusik og festgudtjeneste og alt muligt .....ok, prøver virkeligt at gejle mig selv op her, ik!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar