tirsdag den 15. november 2011

Og så gik der lige 2 måneder....


Det er lidt spøjst det her. Jeg har været væk fra bloggen i to måneder og underligt nok, så har jeg et behov for at forklare mig. Og det sidder altså lidt underligt med mig.  For den pragmatiske side af mig siger jo, at der jo helt ærligt ikke er en kæft, der giver en hujende fis for om jeg skriver dagligt eller månedligt.   
Selvom det er fedt at føle sig som verdens absolutte centrum. For et par år siden, da Naja var omkring 3,5 var vi på vej til børnehaven en morgen. ’Nu sidder alle børnene og venter’ proklamerede hun. ’Venter de. Hvorfor venter de?’ spurgte jeg. Og svaret var jo indlysende kunne man høre på hende: ’På mig selvfølgeligt. De venter alle sammen på at jeg kommer, så de ikke skal kede sig mere’

Nå, men bottomline er, at jeg har været tavs fordi jeg har haft andre prioriteter.  
Oveni den helt almindelige daglige udfordring det er at få job, børn, mand, søvn og mig-tid til at passe ind i 24 timer uden at gå på kompromis(Newsflash: det kan man ikke! ) så har jeg fået raget en del opgaver/oplevelser til mig:
Jeg er kommet til at melde mig til to markeder(mere om det senere), har fået mine hårbøjler i kommission(også mere om det senere), har været på to uger skøn ferie(jep, det slipper I heller ikke for at høre om) og har bordet mere end fyldt på arbejdet(Sundhedsstyrelsens ’Kun med Kondom’-kampagne, Miljøstyrelsens Musekampagne, Fødevarestyrelsens Nøglehulstil spisesteder for at nævne et par stykker)

Det første indlæg i mere end to måneder skal selvfølgeligt også fejres med et skønt billede.
Jeg har nemlig været så heldig/privilegeret at blive kontaktet af fotograf Mette Bundgaard, der gerne ville bruge mine hårbøjler til en fotooptagelse.
Desværre sprang modellen fra, men Mette fik lokket nogle søde små tøser til at modellere i stedet.
Jeg synes at det er blevet super fint og glæder mig til at se hvad hun kan få ud af en voksen.
Læs meget mere om Mette og se hendes mange andre fine billeder her:http://metunda-universe.blogspot.com/


4 kommentarer:

  1. jamen dog! Det er da kun dejligt med alle de oplevelser og muligheder! Super flotte billeder. Og jeg synes virkelig hårbøjlerne kommer til sin ret :D

    SvarSlet
  2. Hej Line :-)

    Må jeg bruge et billede af dine ting, til et indlæg om Roskilde julemarked? Jeg skriver hver dag et indlæg, hvor jeg præsenterer nogle af de andre udstillere.

    Mvh. June

    SvarSlet
  3. Hej June
    Ja selvfølgeligt må du det!

    SvarSlet
  4. Du laver simpelthen de smukkeste og fineste sager :)

    Hilsner fra en NY FAST LÆSER

    God weekend til dig

    SvarSlet