torsdag den 21. oktober 2010

Papir-patchwork-magnetopslagstavle....og 10 point for dagens længste ord

Jeg elsker IKEA, så simpelt er det.
Jeg elsker at jeg kan tage derud med en liste på 5 ting jeg skal have -og kan komme hjem med 32 hvoraf ingen stod på den oprindelige liste.(Jeg har faktisk præsteret at tage derud to gange i træk og begge gange komme hjem uden den ENE ting jeg bare skulle ud og købe :-))
Men ligeså højt som jeg elsker IKEA - ligeså lidt kan min økonomi li' det ...og Mads(det er ham den fornuftige jeg er gift med) Han hader IKEA - men det er sådan set ikke IKEA's skyld. Han hader al aktivitet der på mindste måde kan relateres til shopping. Bare det at kigge på tennisstrømper i Brugsen giver ham knopper(heldigvis kan han godt lide at handle ind - det HADER jeg nemlig!)
Anyway - at tage Mads med i IKEA er derfor en rigtig dårlig idé. Ud over at han mumlesurmuler inden vi overhovedet er kommet ud af døren, så bliver enhver fremvisning af dims , som jeg akut ikke kan leve uden i vores hjem, modsvaret af 'Hvorfor? og har vi brug for den?[Indsæt her lyd af IKEAballon der taber al luften]
Og det er faktisk ret få ting vi virkeligt har brug for, når jeg sådan tænker efter.
Men en gang imellem 'får jeg lov til' at købe noget andet end lige det er står på listen med hjem. Som for eksempel den her magnetopslagstavle. Som jo altså var kedelig og sort.

Men jeg var jo kommet til at voldprinte papirer fra hende her på kontorets farveprinter(en dag hvor jeg var der alene :-))
Tilsæt saks og store mængder decoupagelim(ja, jeg er stadig traumatiseret over tapetklister efter det her)
Og jeg har nu en absolut unik papir-patchwork-magnetopslagstavle.

Af en eller anden obskur grund blomster mine roser nu?? Men pæne er de da






6 kommentarer:

  1. nøj, hvor er den opslagstavle flot!!! Skal man betale for at printe det fine papir ud?

    SvarSlet
  2. Super idé - man kan ikke afvise, ar jeg kommer til at bruge din idé :-)

    SvarSlet
  3. Anne - du kan downloade det her: http://www.fifimandirac.com/blog/?p=2238&lang=en - det står muligvis på fransk, men du skal bare klikke på det grønne ikon hvor der står 'je télécharge tout de suite'- så kan du downloade alle 24 papirdesign

    SvarSlet
  4. Jeg er forelsket, i din blog som jeg lige er faldet over, og i din fede opslagstavle...sådan en må jeg abeefter :D

    SvarSlet
  5. Hej Sarah
    1000 tak for rosen -og ab endelig efter! Linket til papirerne kan du se i en af kommentarerne herover.

    Hav en skøn aften
    Smil fra Line

    SvarSlet