tirsdag den 26. oktober 2010

Så er det sgu' ok

....at have slavet ved maskinen, når nu prinsessen bliver SÅ glad for sin nye kjole(på trods af at det vist er blevet en af de kjoler, hvor der er masser af plads til at vokse i (en eller anden dag må jeg altså lære at tage mål først!))

At hun helt villigt stiller sig op til fotografering har dog intet at gøre med kjolen - det er en kamerabetinget refleks.
Flash et kamera og Naja poserer straks som den vildeste Barbie - på det seneste er grimasser dog begyndt at vinde over mærkelige positurer, hvor hun mest af alt lignede en tempeldanser med kolik.
Kjolen er min Clothkit-kjole. Foret med det fineste blødeste Libertystof og med de mest gennemførte detaljer. Og ret så nem at sy når man først har dechifreret manualen og fattet hvad der er ret og vrang på billederne

7 kommentarer:

  1. Flot kjole!

    Jeg elsker altså din blog - din måde at skrive på er så sjov, at jeg ofte sidder og griner. Du må gerne blogge endnu mere ;)

    SvarSlet
  2. Aj tak - jeg er helt rørt!!

    SvarSlet
  3. Aj, hvor er det en fin kjole og aj hvor jeg kender de attituder!

    SvarSlet
  4. Vildt som hun ligner dig:-)
    Super fed kjole du der har smækket sammen!!

    SvarSlet
  5. Hej Ulla
    Ja, det er faktisk engang imellem lidt skræmmende sådan at have en mini-me rendende. Især fordi temperamentet og stædigheden også er gået i arv(lige der kunne jeg nok godt have drømt om lidt opspædning af generne:oD)

    SvarSlet
  6. Hvor er din datter en skøn linselus - og kjolen er super sød.

    SvarSlet
  7. so nice dress and that smile is just too cute!

    SvarSlet