onsdag den 8. december 2010

Arj men altså....


Se lige hvad min postkasse går og venter på ....og så hele vejen fra Vietnam.


Det her skal kun rejse fra Tyskland. Jeg er især helt betaget af den blå og røde dug. Håber SÅ meget på at stoffet vil kunne bruges til nogle applikationer på nederdele og kjoler - for de er de bare for skønne
Og lad være med at spørge hvad jeg skal bruge kanden og æsken til ik'.

Det her er rejst hele vejen fra USA og lå og ventede på mig, da jeg kom hjem fra ferie.

Nu skal jeg bare liiiiiige finde tid til at gøre andet end at sidde og ae det

4 kommentarer:

  1. Årh nogle skønne stoffer! Jeg kan godt forstå, du mest bare har lyst til at sidde og kigge på det :-)

    SvarSlet
  2. Uha da da, jeg er ved at hyperventilere over stofferne fra Vietnam!! Vil du fortælle, hvor du har bestilt dem? Pft. Kh. Heidi

    SvarSlet
  3. Hej Heidi
    Det vil jeg da meget gerne - og ja, de er helt igennem fantastiske. Har fået det hele hjem nu og kan slet slet ikke vente med at gå igang med dem.
    De er købt her: http://en.dawanda.com/shop/Pivoines-et-Cie
    Hendes butik er på fransk - men hun snakker også engelsk(heldigvis) - jeg tror dog at butikken er lukket indtil efter jul.
    God fornøjelse

    SvarSlet
  4. Hej igen.

    Skønt, tak! Kendte så ikke dawanda, men det må jo være en europæisk udgave af etsy eller noget. Ufattelige mængder af lækkerier man kan finde der og den ER allerede gemt under foretrukne ;o)

    Tak og god jul.

    Kh. Heidi

    SvarSlet