søndag den 5. december 2010

Et billede og en website - blogchallenge 4 0g 5

Jaja, jeg ved godt at jeg er bagud. Men døjer stadig med en krop, der har alle symptomer på influenza undtagen feber.

Gårsdagens udfordring var at vise et billede jeg har taget. Og med fare for snart at give jer stakkels læsere total New Yor-forstoppelse, så får I altså lige et billede mere. Eet af dem, hvor jeg faktisk er ret stolt over kompositionen.

Dagens emne er en hjemmeside jeg bruger ofte. Og jeg må nok sande at jeg ikke kan begrænse mig til kun 'en. Det er nemlig resultatet af ikke længere at se fjernsyn - så surfer man istedet......og en udregning ville sgu nok vise at det havde været billigere at betale for 50+ kanaler end at have en kedsom Line siddende med den bærbare på skødet hver aften.
Nå men hvis jeg skal nævne nogle af mine yndlingshaunts så kan man ganske ofte finde mig på Ebay, Dawanda og Etsy. Etsy køber jeg ikke så meget fra, da det ofte er ret dyrt at få sendt fra USA, men både Ebay(den engelske udgave) og Dawanda indkasserer en pæn del af min løn. Jeg er dog på afvænning fra at købe tøj på Ebay, da jeg altså kommer til at købe for meget l.o.r.t.

Hav en hel fantastisk advent derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar