mandag den 6. december 2010

Blogchallenge og hjerternes fest

Der er nok næppe nogen på det kreative kontinent i Blogland, der ikke har opdaget 'hjerternes fest'. Det fuldstændigt fantastiske initiativ, der kan få selv en rutineret kyniker som mig til at tro på det gode i mennesker.
Og jeg har da også fluks doneret et par af mine øreringe:

Lige nu debatterer jeg hvor mange lodder jeg må købe....jeg mener, det er jo til et vanvittigt godt formål(og så er præmierne bare to die for)

Dagens challenge er lidt kedelig: et billede af mig fra 2007. For at gøre det lidt sjovere fedtede jeg lidt rundt med det i Picnik - mit nye yndlingsprogram.
Og det har jo uanede muligheder. Med lidt øvelse kan jeg komme til at ligne Heidi Klum

2 kommentarer:

  1. TAK, for huen. De øreringe er TO DIE FOR, og jeg ærger mig lige nu gul og grøn over min beslutning om at jeg vist ikke selv bør deltage i lodtrækningen :-)
    Tak for dit glade julehjerte, og hvor er hun altså lige til at dyppe i kaffen, hende skrubben dér!

    SvarSlet
  2. Nå, jeg mente så ikke tak for en eller anden hue. Men tak, for 'hulen'....
    Det kan lære mig at læse korrektur, kan det!

    SvarSlet