torsdag den 2. december 2010

Blogchallenge dag 2

Dagens udfordring: *Meningen med dit blognavn*

Kender I de dage, hvor man er milimetre fra at kyle noget tungt i hovedet på chefen, rydde skrivebordets papirdynger ned på gulvet med en flot bevægelse, råbe ´røv´ eller noget i den retning og valse ud af døren?
De dage har jeg ret tit. Måske fordi jeg faktisk er helt vildt dårlig til at være ansat og helst vil være kaliffen istedet for kaliffen.(en indstilling, der til mine mange chefer gennem tidens store ærgrelse har medfødt en total mangel på autoritetstro - en høj titel afføder på ingen måde underdanighed hos damen her. Nope. )

Anyway - de dage, drømmer jeg om at åbne et eller andet udefinerbart selv og være min egen herre. I et stykke tid var det en online børnetøjsbutik. Så var det en online-butik med brugskunst. Så var det noget i retning af Amio.....og en eller anden dag skal det nok også lykkes at finde ud af hvad det egentligt skal være -og så gøre noget ved det.
Og til sådan en lille biks skal man jo have et navn -og derfra kommer *Cloudcake*, som er resultatet af mange mange lister med ideer. Derudover er det også mit Trendsale-navn hvor jeg har huseret i et par år.
Uh - sådan gad jeg godt min sofa så ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar