søndag den 5. december 2010

En lille pakke rejste......

med bud fra Brøndby til Vamdrup -og totalt forsinket. Men forhåbentligt når den frem til Else Marie i tide.
Og som lovet er her også et par billeder af mit mildest talt utraditonelle kalenderlys.
Og nu ville jeg ønsker at jeg kunne blære mig med at jeg selv havde kreeret det, men nej. Det er købt i den absolut skønneste butik på Vesterbrogade, nemlig Donde-C. En af den slags butikker, hvor man går ind for at købe muffinsforme og kommer ud med 10 nye skatte, lykkelig og meget fattigere.
Lyset er et 'hjemmelavet' kalenderlys. Det duer nemlig ikke med sådan et højt et i et hjem med kat og to meget aktive unger - og jeg måtte opgive at finde et lavt et i rette størrelse. Så løsningen blev klistermærker - ikke ligefrem den kønneste løsning, men det virker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar